رویای من


کلـبه عاشـقانه ی مــا12تـا

توراحس میکنم هردم...

که با چشمان زیبایت مرا دیوانه ام کردی...

من از شوق تماشایت...

نگاه از تو نمیگیرم....

تو زیباتر نگاهم میکنی اینبار....

ولی...افسوس...این رویاست....

تمام آنچه حس کردم،تمام آنچه میدیدم....

تو با من مهربان بودی...

واین رویا چه زیبا بود....

ولی.... افسوس.... که رویا بود....

.

.

.

لعنتی هوز هم تمام رویای من بهم ریختن موهایت است



نظرات شما عزیزان:

sjm
ساعت17:18---17 فروردين 1392
زیبا بود سر بزن

arash
ساعت21:09---8 اسفند 1391
مقصر نبود
عاشقی یاد گرفتنی نیست
هیچ مادری گریه را به کودکش یاد نمی دهد
عاشق که بودی
دستِ کم
تشری که با نگاهت می زدی
دل آدم را پاره نمی کرد
مهم نیست
من که برای معامله نیامده ام
اصل مهم این است
که هنوز تمام راه ها به تو ختم می شوند
وتو در جیب هایت تکه هایی از بهشت را پنهان کرده ای
نوشتن
فقط بهانه ای است که با تو باشم
اگر چه
این واژه های نخ نما قابل تو را ندارند


امیر
ساعت20:44---19 بهمن 1391


سلام
وبلاگ خيلي زيبايي داريد.خيلي دوست دارم باهاتون تبادل لينک کنم!
اگه مايل بوديد، به وبلاگم يه سري بزنيد و اگه خواستيد تبادل لينک کنيم،من رو با نام قرعه کشي لينک کنيد.
شما هم در قسمت نظرات سايت بگيد که با چه نامي لينکتون کنم!
ممنون

آدرس وبلاگ: http://www.ptcpersian.loxblog.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 17 فروردين 1392برچسب:,ساعت 16:17 توسط مــا12تـا| |


Power By: LoxBlog.Com